sofia bloggar!

heeeejsan allihopa sofia här:) tänkte bara berätta att med mig och victoria är det bra,kom hit igår
vid sex tiden ungefär, då chillade vi bara och tog det lugnt. färgade mitt hår mörkare och gjorde
en omgång blonda slingor till i victorias hår,fast hon ska snart färga mörktigen hon med!:) resten av
kvällen blev det bara film,godis,datan och skratt! mkt musigt. ska snart dra ner på glysis och kolla
på a-lags match,de är seriepremiär idag så det får vi inte missa ;) håller tummarna för hhc iaf !
aja ska dra och sminka klart mig nu bara, sen ska vi äta ngt kanske, kommer nog bilder senare
om vi kommer ihåg att knäppa! hööörs senare puss&kram hare bra


söt bild på mej och victoria sen juli 2008:)

ännu sötare bild på victoria och mej sen juni 2008:)

och avslutar med en till gammal bild från juni 2008 på victoria och mig:)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag älskar dig mest!<3

2009-09-21 @ 18:33:07
Postat av: linda

gud vilka söta bilder! säger jag bara:)

<3<3

2009-09-22 @ 16:56:09
URL: http://lindaaools.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga :)

2009-10-15 @ 18:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0