with my lovely linnéa

Hejsvejs! sitter här nu med min efterlängtade linnea som jag ÄNTLIGEN fick umgås med efter skolan
skit mysigt! först en mycket trög skoldaaaag & sedan följde med sofia ner på stan köpte en grej på HM
sen träffade linnéa och vi träffa hennes dryga killkompisar stack hem till mig och sedan skickade jag ut dom
sen var vi ensam satte oss och åt och pratade hur mycket som helst som verkligen var skönt tack för du finns
gumman vad vore världen utan dig! menmen nu ska jag inte slänga upp mer :)
hinner heller inte blogga ikväll för jag ska duscha städa och fixa kläder tills imorgon!
pusspuss bjussar på en fining bild som linnéa gjorde på paint.

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

tack så mycket för dagen gummsan. var otroligt skönt att prata ut, jag älskar dig verkligen!vi måste ses snart igen,okej? <3<3<3

2009-11-17 @ 21:35:58
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

svar: ja,jag kommer imorgon!=)<3<3<3

2009-11-18 @ 15:58:04
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0