I can´t make you love me ..

Shiet 3inlägg idag, men ingen vet hur tråkigt jag har det, hade det trevligt när sofia var här men sedan
så vi kollade lite på filmen som heter " 10 orsaker att hata dig, " något sånt heter den, den är faktist
riktikgt rolig även fast jag egentligen inte brukar tycka om sånna sorts filmer, liksom stilen(;
men den är helt okej för dom som behöver filmtips! Imorgon rullar det till fredag, & då är det sista
skoldagen på veckan, åh de bara är ju helt underbart?:) allt känns underbart, senaste inlägget att det snöade?
= dunderbart? men haha allt kan ju vara underbart för en dag ;D
imorgon fredag ska jag och sofia åka till survia men endå så kommer det nog bli toppen vi ska sola,basta, & bada
bubbelbadkar, hoppas det blir mycket kort som jag kan blogga med, ska även försöka få in pappa med mig på
lite affärer imorgon tex gina&HM och så, eheh fåse hur det går kanske får handla för 300 imorgon, fåse hur snäll
man kan vara(:

nu ska jag städa och packa eller så, sofia var ju såååå smart idag och hävde ner min nattdugsbords lampa,
har haft 2 men den första pajja jag och idag  KRAAAAAASCH! lät det, men de är lugnt billiga ifrån IKEA :)
har inte så mycket mer att skriva, pusshejs!

Kommentarer
Postat av: maria kraft

då ligger vi på lika nivå, jag&sofia då...lampor kraschar hit&dit hähä :D

2009-11-05 @ 20:04:38
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: maria kraft

men du menar! :D snööööö snööööö! ifall du sover hos mig kan vi knäppa kort i snön? =)

www.weheartit.com :) puss!

2009-11-05 @ 20:18:02
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Jeeen

sv: Jag skickar en inbjudan till din mail, så registrerar du dig å så.. och då får du 40 bilder gratis. Men, portot kostar. Men bara 19 kr :) och du har en månad på dig.

ska jag skicka en inbjudan? skriv din mailadress isf :)

2009-11-06 @ 14:33:08
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0