första dan som 13åring, HAH

Men hallå där idag har jag faktist haft fullt upp så jag har inte hunnit med datorn förräns nu!
ja som sagt idag var det min födelsedag och ingen märkvärdig eftersom det blev ju bara 13år..
men jag blev grattad av mami klockan 6 imorse kom med en present och det var en parfym &
parfymen heter: Naiomi Campbell, något sånt i den stilen.
sen klev jag och sofia upp gjorde oss iordning för skolstart..första dagen suck!
var massa gratulationer på skolan också lite gulligt sådär va!
sen kommer helena och vi börja gå runt och sjunga runt i hela skolan högt som tusan
ja må a leva å sånt där shit! skit kul:)
sen efter skolan stack jag maria och sofia ner på stan träffade helin fick en bamsekram och
grattis jätte sweet :)
sen tog maria och sofia med mig på ett jäkla äventyr som dom har suttit och viskat om hela hela
totalt hela jäkla dagen men sen så visade sig vara att vi satt och fikade på guldsmeden som jag vart
mycket glad över för dom är så söt :)
sen så gick vi runt köpte bh&hårfärg, en mörkare brun var det.
sen hem och sen blev det massa folk hela familjen och sånt skönt att få träffa alla brorsor!
fick som sagt i pengamässigt:1500 som allt och gudash vad glad jag blev!sen blev det lite smågrejer
som också blir aldrig för mycket av!
nu kommer de lite bilder hit och dit.


bilden emma ritade sin hand rosa o.O

sweet, maria jag och alexander :)

något random som hade skrivit på bänken utanför vårat klassrum ;) att man ska vara så känd...!HAH

gulligt, ovanför guldsmeden(:

färgade håret, OCH BLEV SUPER NÖJD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0