with my baby darling! :*

hello my blogg! Sitter här med maria nu och spelar massaaaa julmusik!
och sjunger dådå såklart. Idag när jag drömde en toppen mardröm så kommer mamma
in i rummet och jag blir väckt och inte kunde somna om så jag steg upp efter ett tag,
sedan gjorde mig iordning för stan och köpte ett par leggings på HM för 149:- blev sådär nöjd..
men alltid bra att ha! sedan gick på stan ett tag och gud vad folk det var på stan asså helt sjukt!
gick och trängdes där då hehe sedan träffade vi Emma&linnéa pratade med dom en stund och
sen måsta vi gå derekt till bilen och åka hem till mig, gjorde det la oss och vila lite,
juste innan vi drog mot staden så tog jag livmoder hals cancer sprutan inte kul men väldigt bra!
gjorde faktist ont och jag blev inte förvånad eftersom jag är sjukt sprut rädd! sedan vart det
stan behöver inte återberätta det, men när vi kom hem så gick vi ner på ica och köpte nötter och sånt:)
nu sitter vi här bara, jag bjussar på lite dags bilder sedan.
pussen

Kommentarer
Postat av: O T H I L I A

hihi ja! :) nähepp, du får ta och göra det då, de är så mysigt, hihi! Önskar dig en god jul till dig med victoria, PUSS!

2009-12-23 @ 14:59:39
URL: http://othilias.blogg.se/
Postat av: JOHANNA ANDERSSON

naw vad gullig du är vicki, det är du som har bra texter på din blogg ffs, haha jag tycker det är drygt med blogg.se när man måste svara på dens sida liksom men ja ja, haha jag kan tänka mig dig när du slog in jul klappar osv,HAHA ;)

eviltjej där, saknar&älskar dig, hoppas du får en bra jul nu ändå victoria, vi hörs DU ÄR BRA BABE, jul pussar

2009-12-23 @ 18:38:43
URL: http://evajohannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0