utan drömmar blev ord som hopp, och tro endast som bokstäver ...

Ja min blogg ser ut som hur som helst.. Men linda eller maria håller på att verkligen
göra om den, & tack vare dom.. Jag vet inte hur dom kan så mycket, men jag har nog inte de
intresse som förut (?) Vet inte varför.
Nu blir det snart sängdags, och sen blir det samma gamla vanliga klassiska skolmorgon på en måndag.
Måndag är de värsta tycker jag, slutar tio över tre & jobbiga dryga lektioner..
Hoppas på en toppen vecka inför jul och sådant, det är ju också 3:e advent idag :) gud vad fort det
går och de har även snöat här i lilla hudiksvall!
nu ska jag kila pussis



jag gick förbi dig på stan, såg ut som du var glad du gick med din nya som jag tror du har,och du såg mig nog innan jag vek av. försökte spela cool, som att allting var normalt. men i själva verket är jag kvar i mitt skal, och jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart, i mitt sagoland tar du mig i hand igen, inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen. men när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikte, tänker på den dan du stack - för mig: det bara fanns inte. varför kan jag inte bara ta och glömma dig? varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg. hur blir jag hel igen, efter du tog sönder mig? kan inte släppa dig - det enda som jag tänker är att , en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm, jag ser oss ibland i mitt sagoland, där vi ses och umgås en stund. det jag minns finns kvar, inom mig och det brinner svagt. kommer nog alltid vara så för allt jag har, påminner mig om dig, och det känns. men när jag vaknar är det tomt inombords - vill bara somna om


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

var mest på bg i helgen, :)

vi måste ses snart,miss you babe!

<3

2009-12-14 @ 15:40:44
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

var mest på bg i helgen, :)

vi måste ses snart,miss you babe!

<3

2009-12-14 @ 15:40:45
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0