stan med helin idag!

Måndag idag, och de är sista måndagen sen nästa måndag då är jag någon annanstans på vift!
gud vad skönt nu förväntar man sig ett toppen lov då, fåse hur detta slutar..
Men idag har det varit en mycket glad dag! Fick fika på slutet av planeringen idag också, och sen
bar det ner mot stan och jag har köpt 2 julklappar till min mamma så nu får hon vara nöjd!
Sedan stack maria och sofia, då träffade jag efterlängtade helin! fan vad mysigt och kul vi har haft idag!
det behövdes kan jag löva (Y)
inhandlade lite också, en ny parfym. göttans den luktar! Sedan nytt vitt gina linne vanliga klassiska!
mitt har jag tappat bort så de blev bara 99:- för den så billig och bra de är!  love it
Tack för dagen helin tack för du hörde av dig:')
ska kila pussén! och jag måste bara säga det, " favorit i repris " men vad vore jag utan mina
absolut bästa vänner på skolan? våra älskade skratt tillsammans, åh! 

:- men hur ska jag göra då om de blir värsta " pinsamma tysnaden " ?
- äsch gö som den andre du vet, sätt på han ba ;)


eller:- " vad har du för motor på mopeden ?

fan en två tacktare med förhjulstrift! HAHAHAH

föreförsta så finns det inte ens en fyrhjulstrift på en moped? åh mina pinglor<3
big kisses


Kommentarer
Postat av: maria kraft

asså,jag kan inte förstå hur vi kan skratta åt ALLTING! men vi kommer leva långa liv tror ja nog :D

2009-12-14 @ 21:24:54
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: vickissara!

HAHAHA,FAN VAD BONDE DU BLIVIT MUPP!:)



haha minns du?; sen^^)

dryga ekl unge:D

loveyou<333333

2009-12-14 @ 21:50:26
URL: http://ssarajjohanddon.devote.se
Postat av: Lovisa

okej, ja men det kommer! :) ja det är bra med mig :) hoppas du haft en bra dag!

2009-12-14 @ 21:55:37
URL: http://lovisasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0