It´s don´t easy

all i know right now is that i’ve grown up a lot since then. and it makes me smile every time i think about it. i guess because i don’t like to admit to myself that all that drama and all that attention back then, i loved it. i loved it at first when i wasn’t worried of the possibilities that came later. i loved the way you made me feel. i loved how you could always make me laugh, and how many times you’d catch my eye in the middle of that laughter, and for a moment i believed that things could be different.

Någon fin text som jag bara älskar!


idag var det tisdag, och det var väl den skönaste dagen på skolveckan avklarad!
Sen imorgon är det onsdag och de innebär: NO,matte,idrott,svenka/so, jafan allt!
usch onsdag och torsdag och måndagar de är tammefan de värsta..
och ja här i lilla hudiksvall brukar det oftaaaast inte hända något, men nu är det något
lite ganska speciellt, DET TOK SNÖAR och vi har TOK mycket snö!! gud vad glad jag blir,
visst snö man blir blöt, kallt och osv.. men de är endå så sjukt himla mysigt,
snowboard, slalom,skoter ja hur mycket kul som helst med det också!
och jag håller på med en klänning på syslöjden och jag är inte klar med den ÄN
fåse ifall jag kanske använder den på avslutningen är inte helt säker.. men sedan efter syslöjden
var slut som pågick i tre hela timmar, då åkte jag maria och sofia ner på stan sa goodbye till sofia
och sen gick vi ner på Leklust och kolla på baby saker och jag minns så väl när man kom in till en
barnaffär när man skrek mamma mamma den vill jag ha!! jag önskar mig den där barbie dockan, osv
så mysigt:') sen yrade vi runt tog iallafall halv fem bussen hem, skönt!
har inte gjort så mycket det kom en människa till oss som håller på med trappen och jäklar vad fint
det blev! tjusigt sörru :'D nä nu har jag inget mer intressant att skriva, jag har bara sånna LÄTTA
pms anfall för min käre dator som verkar inte följa mina regler nu för tiden..Fy vad seg den är
och när ingenting funkar för mig som jag har fått ifrån min käre bror Niklas, då går allt i bitar
kan sluta med att jag slår sönder en dator mus i bitar eller vill slå sönder tangentbordet och de hemska
är när de blir för hemskt så mjo då är det hemskt! försöker faktist hålla mitt temprament i hemlighet.. eheh
Ojoj klockan redan tio över nio ska försöka fixa kläder tills imorgon nu och sedan sleeptime with spikmattan(L)
big kisses


Kommentarer
Postat av: kristiaan

Hahaa, hade jag sett de där hade ni fått minst 18 och max 31 snöbollar mot er ;)

2009-12-15 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0