I soon lose myself away

hellu idag är det tisdag! Mycket skön skoldag, fast otroligt trött!
men idag är det den dagen vi har TRE timmars syslöjd. & för mig har det jämt
varit skit tråkigt ämne och ingenting att hitta på? men jo nu har jag nästan sytt
klart min vita siden klänning, hur fin som helst & jag började med den idag och
ska bara sy ihop den! garanterat bra gjort av mig där tycker jag![:
Fåse hur den används och hur ofta nudå.. Även att jag ibland känner att jag vill färga håret?
men VAD? eller vill göra något? jag snackar med min mamma hela tiden också att jag vill
åka utomlands bara hon och jag? min mamma och jag! mysigt:')
& en sak till, jag vill också göra om min blogg? totalt helt göra om.. men så säger jag minst
10 ggr på en vecka men ingenting händer? för jag har tappat min FANTASI, den som alltid är så
bra.. ;/ surit de där.. men nu ska jag inte ödsla mer tid på detta jag bara älskar att blogga
tråkiga inlägg ibland :-D pussén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0