Framtiden

Alltså jag får nå helt allvarligt fel snart, ÄR jag verkligen så liten?
idag har de föremesta dels nästan ja de har iallafall varit GRYMT
många som har påpekat hur liten jag är.. Aja skit i det nu,

idag är det äntligen fredag, har skrattat som vanligt så gott som HELA tiden,
Svenska lektionen var så skön :)
Hade idrott idag också, och de var ocksåå skit kul fan vad jag skratta!
och ikväll slaggar sofia hos mig också och om jag tror så ligger hon nog här
tills på måndag! (Y) har absolut inga planer för ikväll.. mamma jobbar till ca 10
ikväll & vi har ingen blekaste aning om vad vi ska göra..? huh
Menmen nu kom josefin min granne precis hit suttit och pratat lite,
hon frågade mig:
Vickan har du någon fil?
så går jag mot kylen och kikar, & hon ba men jag menar inte en sån eh!haha
då mena hon en nagelfil & de hemska är att jag var seriöst med att jag trodde hon mena
en fil i från frysen! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0