Buenas tardes

hello folket! nu sitter jag med datorn i knät,& bara tar det lugnt framför teven :)
Kollar på mammas pojkar, jag älskar det programmet! Idag har det varit vanlig skola och
slutade 10 minuter tidigare, vi skulle egentligen sluta 14:30, men som sagt 10minuter tidigare
14:20:) it´s nice! Sedan blev det staden träffade sara med Sofia! Tänkte ta ut pengar idag också
för jag hittade ett par super duper snygga jeans på stan men såklart så har mitt kort tydligen gått sönder
eller något fel för vi gått till cirka 5bankomater och ingenting har funkat.. :/ surt!
men jag ska gå till banken och höra med dem imorgon och sedan imorgon ska jag gå till Telia för mitt
simkort eller hur jag ska förklara funkar inte heller :( allting bara krånglar för mig! jag får hyper när allt
bara lägger sig ner och dör..
tog iallafall sex bussen hem träffade jonathan en stund innan men jag måsta ränna ifrån för jag måste
innan klockan sex för mitt kort går ut då, faktist en nackdel men.. Nu har jag inte så mycket mer
att säga, imorgon är det fredag så underbaaaart!
pusshej ta hand om er(:


that you accept me as I am, that is something I fall for


Kommentarer
Postat av: vickansara

tack för en toppen dag kattjävel!

vi har fan alltid lika kul tsm vi,

spelar ingen roll vad vi gör/var vi är

vi roar oss med varandra,

tur att vi har varandra & att vi börjat umgås

så mkt(L)

ily<3

2009-12-03 @ 21:44:56
URL: http://ssarajjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0