snart kommer min älsklings linnéa!

Sitter i sängen med datorn i knät, för snart kommer linnéaaa!(:
längtat till det här verkligen! men iallafall somnade vid halv fyra kanske
om inte tidigare jag har jätte lätt för att somna fort!
det kommer nog bli lite kort på det här när linnea kommer, för hon
är ju ett stort EGO..
iallafall jag ska gå nu jag, vi hörs pussé




om min rosa sony ericsson blir totalt förstörd, tror nog jag ska testa en nokia igen..
Vad tycker du är bäst? jag tycker faktist sony ericsson är bäst, men dom går ju
lättast sönder känns det som, dom är inte lika tålig som nokia, & jag hatar nokia
det kan jag erkänna men den där är den bästa skönaste nokian jag någonsin
vet om nokia iallafall..
jag har inte bestämt mig än, för tänk ifall jag ångrar mig? :/
men ah.. åh jag har jätte svårt att bestämma mig, men den där är ju som sagt
billig och jävligt bra! vi får helt enkelt se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0