mysig dag!

hejsan! Idag har det varit naturligtvis skolan.. Haha lät som en nörd
där! men jag menade att skolan är ju varje dag förutom helger
och utan lov och så..
men iallafall så var det skolan ganska trött & seg dag idag,
 men okej jag överlever en skola har / går ju alla i?
sen bar det av till stan med sofia det var underbart mysigt
inte ofta vi tar det såhär lugnt hittade ett linne och ett
fult pennfack till skolan! sen gick vi till möljen satte oss där
och åt mjukglass och snackade och så(:
ikväll blir det en seg dag, bara ta det lugnt!
maria fyller även år imorgon ska väl bli en present ifrån mig också!
dagens köp:


dagens småa köp! imorgon blir det skor och ska också på läro &
träffa johanna för hon ska ge tillbaka mina skor!
bilder imorgon tror jag förmodligen.
puss


Kommentarer
Postat av: linda

men jag vill så här ändra texten och så..

asså till en annan text stil.. <3<3

2009-08-26 @ 20:15:36
URL: http://lindaaools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0