FREDAG & LÖRDAG



Igår hade jag en sådan skön fredag, var nämligen ledig igår och jag valde att unna mig själv en lång sovmorgon och sen bara ta det lugnt. Senare på kvällen var det finmiddag hos fin killen och hans underbara familj. Svärmor bjöd på Plankstek en fredag som denna. Efter middagen vankades det jobb på gfesten och blev så glad för att det kom så många och vi i studentkommiten blev inget annat än nöjd för vår insats. Har haft världens segaste men härligaste lördag idag. Som har bestått av; promenad i solen, donkenkäk och bara massa mys. 

Kommentarer
Postat av: Din kärlek

Du är de finaste jag har! Älskar dig väldens bästa!

Svar: ♡♡♡
victoria

2014-09-20 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0