EN UNDERBAR DAG

 
Idag är det inte vilken dag som helst, för idag kommer jag äntligen få träffa käraste Kaisa! Jag och Kaisa har något alldeles speciellt, inte för att detta skall bli världens kärleksförklaring men vårt möte med varandra kommer alltid vara så roligt att blicka tillbaka åt. Både jag och Kaisa har läst varandras bloggar ett tag och vid ett tillfälle när jag besökte Läkerol arenan så kände jag igen en blond tjej och oväntat var det Kaisa och efter detta möte (för snart ett år sedan) bestämde vi oss för att träffas osv. Vilket vi har gjort en gång i april, men nu ska vi äntligen ses igen och nu är det hon som ska få besöka Hudiksvall! :-) Åh så kul detta är! Hoppas ni får en fin fredag :-) puss 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0