MIN ONSDAG




Idag hade vi på hela ekonomi friluftsdag tillsammans men jag vaknade upp imorse och var så otroligt trött + en huvudvärk på de så jag valde att stanna hemma och ta hand om mig själv istället. Jag sov vidare och vaknade vid 1 och var fortfarande helt groggy men klev upp och gjorde iordning gröt med mangobitar till och ägg, super bra frulle att starta dagen med! Sedan sprang ner på Friskis och gymmade i 50 minuter. Så otroligt jobbigt men skönt på samma gång! När jag kom jem väntade GlossyBox i brevlådan. Ikväll ska jag bara ta de lugnt och försöka beta av lite plugg. XX

Kommentarer
Postat av: Kaisa Andrén

Vad kul att omklädningsrummen ser i princip identiska ut! Och vad duktig du är som tar dig dit! Saknar dig
Lots of love!!

Svar: Love!!!
victoria

2014-05-28 @ 17:53:38
URL: http://kaisaandrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0