TODAYS



Spenderade några timmar på ishallen och tittade på j20 därefter spontanbesökte jag fina Frida för några timmars mystime. Det behövdes verkligen. Just nu ligger jag i sängen och ska till och sova och hoppas på en bra morgondag.


För just nu känner jag mig så oerhört less på en hel del saker så det enda jag har lust med är att ställa mig ute och skrika ut all min inre ilska jag har. I en längre tid har jag gått med så obeskrivligt mycket känslor i mig, bra som dåliga. Snart kommer de explodera, för jag har så mycket känslor och därav en hel del ilska som jag skulle behöva få ut med. Så mycket man bemöts av varje dag, så mycket intryck, så mycket känslor oavsett vad det än handlar om. Men det enda som skulle få mig att må mycket bättre är att få lätta på mitt inre bagage som är fullt med ilska och besvikelse på folk. 
Jag tackar än idag min blogg för här har jag rätten att då skriva ut mina känslor för min egen skull. Nu ska jag dra täcket över ansiktet och... försöka komma till ro och somna. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: judit

svar:å tack så mycket! glad jag blir!

Är kär i din tröja! Vart har du köpt den?

Svar: Men tack så mycket!! :-) jag har köpt den på MQ märket Dobber I think! :-) kram
victoria

2014-01-19 @ 11:39:08
URL: http://inspiritgolden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0