TIPS TILL ALLA HÄR UTE MED KROSSADE HJÄRTAN

 
 
Jag själv har gått igenom en fruktansvärd hjärtesorg och när jag mådde som sämst fick jag den här länken av en fin vän (Anna) att läsa och faktiskt, så hjälpte det mig lite granna i stundens ledsamhet. NU när jag står här på mina två ben och känner mig starkare än någonsin så vill jag dela med mig av denna länk till er här ute som kanske har fått ert hjärta krossat. Det är så läkande att läsa massa texter och vad det än handlar om, bara läsa. Det är ren terapi för mig och kanske för er andra.
 
http://rodeo.net/niotillfem/2013/04/att-komma-over-nagon/

Kommentarer
Postat av: Carro Mill

Tack för den där länken. Bästa jag läst idag!

Svar: Ingen fara Carro! Puss & kram
victoria

2014-01-12 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0