PAGE 6 OF 365

 
Hade en sån sjukt rolig kväll inatt, det började med att jag åkte till Elsa och tittade på hockey med henne och Maria. Därefter spontanbestämde vi att lira kort med André & Rickard, så vi satt uppe till halv tre tiden inatt och bara lirade kort, lyssnade på musik, skrattade och pratade. Så himla spontant och roligt! 
 
IDAG har jag ägnat dagen åt att bara städa och få ordning i mitt rum och det blev så fint och framförallt skönt att få ordning på kläderna. Jag har myst lite med mina brorsbarn Milliam och Ella med. Skön måndag! 

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Men så fint!!! *hjärtögon*

Svar: Men tack snyggo!
victoria

2014-01-06 @ 20:38:29
URL: http://kaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0