ONDSDAGSINSPO

mariakraft.tumblr.com / davisjulia.tumblr.com

Startade morgonen med en skön sovmorgon till halv tio därefter en lång dusch och en bra frukost. Skola mellan 11:45-13:30 och därefter spenderade jag någon timme med Anna. Vi åkte ner på Delightful och hon tog hål i naveln och jag gjorde de jag verkligen älskar - Spraytanade mig. Är så otroligt glad för att spraytan finns så man slipper gå och vara blek på vintern och framförallt att det inte är nå farligt mot huden och att de är såå mycket bättre än brunutansol. Hela min kväll kommer att spenderas åt att plugga, det är väl det enda mitt liv består utav just nu. Har så gräsligt mycket i skolan rent ut sagt. See you!
XOXO

Kommentarer
Postat av: M

Vad kostar spray tan på Delightful? Vet du om det finns någon annanstans i Hudik?

2014-02-09 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0