FRAMTIDSPLANER 2014

 
Jag har fått en förfrågan om att få agera modell till Björn Axéns elever. Jag skall åka ner till Stockholm mellan den 16-17 juni sommaren 2014 för att ställa upp och agera modell för Björn Axéns elever som ska anordna en modevisning där jag skall stylas utifrån ett tema med hår och kläder. Sofia Stenslind min vän som jobbar/utbildar sig på Björn Axen i Stockholm har som uppgift att välja ut 3 modeller och göra det här arbetet då så att säga. Jag kommer även att få mingla och träffa Johan Hellström och Peter Hägelstam som är väldigt kända inom Björn Axen. Jag kan inte vara annat än glad, att hålla på med håruppsättning och mode är ju en del av en dröm för mig och att framförallt gå modevisning och bli plåtad. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad spännande! Passar ju dig perfekt!!

Svar: Tack gumman!!! ❤️❤️
victoria

2014-01-04 @ 14:15:27
URL: http://jennynelly.blogg.se
Postat av: Kaisa Andrén

Det passar dig perfekt gumman! Önskar dig all lycka i världen, du är bäst!!!

Svar: Aaww! Puss på dig! :-*
victoria

2014-05-28 @ 21:50:38
URL: http://kaisaandrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0