DET BÖRJAR GÅ FÖR LÅNGT

 
 
Jag är glad att jag har min blogg och att jag skriver för min egen skull och inte någon annans. Just nu har jag lust att skriva om en viktig del som många blir mer eller mindre påverkade av. Att hänga ut någon på internet. Jag förstår inte vart respekten har tagit vägen hos människor idag.
Jag har Twitter och jag ser ständigt, varje dag folk som hänger ut folk på Twitter. Jag blir så djupt jäkla arg inombords, hur kan man ha mage att göra detta? Idag tror folk att man kan skriva ut vad man vill och säga vad man vill, men faktiskt så är det inte så och det gör mig så oerhört ledsen att det förekommer. Jag har sett personer som knäpper kort på vad någon annan skrivit och gör princip narr av den personen. Skulle vela ifrågasätta varför man gör så, har man så tråkigt så man tycker det är roligt att skratta åt andra och dessutom måste publicera det så andra ser? Nej jag kommer aldrig förstå mig på detta. Det enda sättet för att veta vad man själv tycker om det är att sätta sig själv in i situationen, skulle jag bli glad om någon skulle göra såhär mot mig? - Nej, därför ska man inte få göra det på någon annan heller och det är därför jag skriver om det här, för jag tycker det är fel. Jag skulle bli oerhört arg och ledsen om jag skulle se någon göra såhär mot mig. Folk måste börja tänka på vad man skriver och vad konsekvenserna kan leda till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0