AVSLUTA MENINGEN

 
 
Det här året ser jag fram emot… Att fylla 18, att ta körkort, att fira alla mina vänner som fyller 18, att resa mycket,

Den filmen jag skulle kunna se om 1000 gånger är… Dear John

Jag har största crushen på… Damon i Vampire Diaries

Det finns en sak jag inte kan leva utan… Inte en sak, men min familj och mina underbara vänner. 

Jag skrattar alltid åt… saker när jag är övertrött och hybris

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör...  Dimitri Vegas - Mammoth, Tsunami - Dvbbs. Får alltid mig att känna motivation till livet

Pinsammaste saken jag någonsin gjort… Kan inte komma på de specifika pinsammaste jag gjort för jag kan klumpa till mig lite då och då, haha!

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… Så hade det blivit tacos

Om jag var tvungen att flytta till ett annat land skulle jag flytta… Till USA

Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara då… Då skulle jag önska tillbaka livet i människor som gått bort ifrån mig och min familj och att livet vore mer rättvist för oss alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0