SVAR PÅ KOMMENTAR


Vad kostar spray tan på Delightful? Vet du om det finns någon annanstans i Hudik?
 
Jag väljer att svara i ett inlägg istället så att alla har möjlighet att se ifall det finns några andra intresserade här ute. Nej jag har förstått det som att Spraytan finns bara på Delightful än så länge. Men jag kan inte lova något, mycket möjligt att det kan finnas på något annat ställe.
Spraytan halvkropp kostar 165:- och helkropp 300:- och det sitter i ungefär 10-14 dagar. För mig har det suttit på kroppen väldigt länge medan i ansiktet har det inte suttit alls lika länge eftersom man tvättar ansiktet flera gånger om dagen. Det är precis som när man flagnar på sommaren, eller utomlands. Man ser princip likadan ut efter också och sen beror det alldeles på vilket pigment man har själv som individ. Jag tar alltid färg nummer 2 som står för sommarbrun i Sverige fast jag ser det mer som att man varit i Spanien i 2 veckor. För jag blir verkligen brun, men det beror alldeles på pigmentet man själv har. Hoppas du fick något bra svar, isf är det bara att fråga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0