SANNINGAR



Jag vill göra så otroligt mycket med bloggen, dela med mig av massvis med grejer. Att blogga är en del av mig och därför jag älskar det och även få inspirera andra. 

Jag går inombords med så otroligt mycket känslor, jag vill bara finna den rätta att ge ut allt till. 

Jag älskar att bemöta nya människor

Jag önskar att ett dygn bestod utav 48h istället för 24. 

En av mina drömmar är att få höra någon gång i livet "du är min förebild, min inspiration." Eftersom jag vill inspirera och även hjälpa olika människor. Ge råd osv. 

Jag älskar att blogga, de får mig att må bra.

Att ta tag i träningen var ett av de bästa beslut jag tagit någonsin. Framförallt när jag börjat sett resultat närmare mitt mål. 



Kommentarer
Postat av: Kaisa Andrén

Läskigt att jag håller/känner med dig till alla punkter. Att kunna ha en stor blogg med många läsare är drömmen! Att förmedla känslor, inspiration, upplevelser till alla som hittat "hem till mig" men också genom att möta människor, som dig till exempel. Vi har ju trots allt mött varandra genom våra bloggar, rätt coolt!!

Tjejer här i Gävle där jag bor är för det mesta väldigt, väldigt falska. Ena sekunden kan man släppa ut allt man har i hjärtat och man kan nästan slänga tanken att fan, jag och den här tjejen kanske hänger ihop. Blir bästa vänner, delar på allt. Men nej nej nej!!! Dagarna efter känner man inte varandra längre.

Jag har aldrig haft en bästa vän då jag vet att ingen här i Gävle, av dem jag funnit, matchat mig. Det är nästan svårare att finna en tjejkompis att leva med än vad det är att hitta pojkvän som kompletterar en väl.

Kunde man skulle jag skicka ut en annons på blocket etc med rubriken "Bästa vän sökes, någon jag kan prata med om allt, som alltid finns där, som kompletterar mina dåliga sidor och vise versa. Finns du där ute?"

Vänskap är svårare än kärlek.

Kram på dig fina Victoria

Svar: Åh verkligen, jag håller med dig till fullo. De är inte lätt att hantera alla känslor och intryck man bemöts av här i livet. Tycker det är super kul att du hittade hit till min blog och vi fått kontakt liksom!! Tycker vi borde utnyttja de och eventuellt ses något? :-D ne jag bor ju i en mindre stad Hudiksvall ovanför Gävle och Söderhamn och här kryllar de också av falska personer eller kan inte säga falska för de kan jag inte uttrycka mig / påstå MER att man inte klickar med alla bara och sådant får man leva med.
Kram på dig Kaisa!
victoria

2014-02-17 @ 20:26:36
URL: http://kaisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0