HERE COMES THE AUTUMN

 
Nu kan man verkligen konstatera att hösten har kommit och det klassiska med hösten är att man alltid går in i någon form av deppression. Vilket är syftet med detta inlägg är att peppa mina läsare lite och även peppa mig själv såklart! 
 
Se hösten som en tid då ni unnar er själva och tar hand om er och med det menar jag typ att ha jaquzzi kväll med din kompis, eller unna dig själv frukost på sängen en morgon, köp ett dyrt klädesplagg som du har suktat efter i lång tid nu, gå på massa caféen, filmkvällar med ett härligt gäng, gå på bio, tänd massa ljus, bowla med dina vänner/din partner, spendera en hel dag i sängen med att bara titta på serier. På hösten passar det bra med att börja träna och träna bort lite överdrivet kalorier man har stoppat i sig på sommaren. Ja listan kan bli lång. Det blir vad man gör det till, sitt inte hemma och slösa bort en kväll om det är inte de du vill, gör något åt det. Litet som stort, en promenad kan göra en stor effekt för sig själv.
Är det något jag föredrar på hösten är det att umgås med massa vänner, pojkvän eller familjen. Ju mer jag är sysselsätt ju mindre tänker jag på massa onödiga saker, så sysselsätt dig med roliga saker så skapas de massa positiva känslor i kroppen.  Boosta dig själv med kärlek, för det är vi alla värd. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilket härligt pepp-inlägg! Det funkade verkligen på mig :)

Svar: Men vad glad jag blir! Vad bra :-)
victoria

2013-09-03 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0