BEKÄNNELSER

Jag ligger fortfarande i en kraftig influensa så för att inte bloggen ska bli bortglömd tänkte jag bjuda på några bekännelser.
 
Jag är en person som analyserar väldigt mycket, jag är väldigt djup och grubblar väldigt mycket på saker & ting.
 
Idag har jag och Oscar varit tillsammans i 7 månader och 6 dagar, helt underbart!
 
En bra dag är att få vakna upp och solen lyser igenom persiennerna, det är sommarlov och jag ska göra något bra utav dagen!
 
Förut hatade jag att läsa böcker, det var typ det tråkigaste jag kunde komma på. Nu tycker jag det är väldigt avkopplande och jag har börjat läst lite mer böcker. Det är jätte kul!
 
Enda sedan jag har varit liten har jag alltid börjat dagen med en stadig frukost, jag kommer nog aldrig sluta med det! Det är så nyttigt och bra.
 
Jag är nöjd med mitt liv som det är nu, jag har en underbar pojkvän, jag har underbara vänner och en fantastisk familj. Love!
 
Jag har väldigt höga krav på mig själv när det gäller skolan, vill försöka göra så bra ifrån mig som möjligt.
 
Jag älskar att prata om allt mellan himmel & jord, jag tycker om att diskutera och lyssna på andra och även säga mina åsikter.
 
Jag är usel på att ljuga, varje gång jag ska ljuga för jag har överraskning eller så då slutar det alltid med att jag står och tok flinar. Hihi det är bra, vem vill vara bra på att ljuga egentligen?
 
Jag är väldigt ärlig och ibland kan jag säga lite för mycket vad jag tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0