MONDAY

hej alla! har varit som sagt lite frånvarande från bloggen men har prioriterat lite andra saker. jag mår hur bra som helst, sitter just nu och pluggar inför mitt matte prov imorgon. har haft världens lugnaste helg kan jag säga, i fredags myste jag med Lydia. I lördags vaknade jag och Oscar upp och började dagen med att göra ett besök hos min pappa och vårt hus som byggs upp. därefter besökte vi min brorsa Andreas och efter de besökte vi min andra bror Marcus! Så vi var lite överallt i lördags. Men allt var spontant så det var super kul! På alla hjärtans dag fick jag världens finaste presenter därav bilden ovanför. Vilket jag verkligen rekommenderar att ge er kompis/flickvän. Jag är helt in love!


Kommentarer
Postat av: Johanna Sävelin

Svar; Tack så mycket! Kram

2013-02-18 @ 20:17:32
URL: http://johannaelisabets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0