VI BÖRJAR NÄRMA OSS SLUTET AV 2013

 
Så befinner man sig här igen, slutet av året som varit. Jag har lärt mig otroligt mycket av året 2013. Varit med om väldigt mycket lycka och upplevelser, men aldrig såhär mycket tårar heller. För att prata om 2012, så har 2012 och 2013 varit väldigt gemensamma år med mycket lycka och tårar. Nu hoppas jag att 2014 & 2015 ger mig mycket. Det blir vad man gör det till, det är jag som är huvudrollen i mitt eget liv. Om jag lyssnar på min intuition så känns det som 2014 och 2015 är mina år. Jag väntar mig mycket fint, 2014 kommer i alla fall dela med sig av massvis med 18 årsfirande, körkort för mig och att jag fyller 18 har jag svårt att inse. Jag ska verkligen ta lärdom av allt jag varit med om och låta de få följa med i bagaget för att kriga mig igenom de kommande utmaningar.  Jag är en person som ständigt vill utvecklas, är nyfiken och vill alltid lära mig saker. Är inte rädd för att misslyckas och det ska man heller inte vara. För genom sina misslyckanden som man lär sig som mest. Dont forget that! Oavsett om jag är redo eller inte att lämna 2013 åt sidan, så måste jag det och göra det bästa av situationen.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Kaisa

2014 kommer bli ett dyrt år med tanke på alla presenter. Har Rur i oturen jag också som är född i 96 kullen, men alla 18 års fester blir roliga! Ha en bra dag fina du ♡

Svar: Åh, vad du är snäll! Tack detsamma verkligen!! Kram!!
victoria

2013-12-28 @ 15:49:18
URL: http://kaisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0