STOCKHOLM MED MIN KÄRA OSCAR

 
Fredag: Åkte från Hudiksvall vid halv sju tiden på morgonen och kom fram vid halv elva tiden typ, gick runt på stan och kikade och sedan checkade vi in på hotellet och gjorde oss iordning för då hade Oscar överraskning på G. Överraskningen var att vi skulle på Gröna Lund och vara där hela kvällen också spelade Magnus Uggla, så jag blev super glad och där kan jag säga att vi spenderade hela fredagskvällen.
 
Lördag: Vaknade och gick till den efterlängade hotellfrukosten och njöt av den, därefter gjorde vi oss iordning för stan hela dagen! På lördag kväll hade jag bestämt att bjuda ut Oscar på en fin restaurang eftersom han redan gjort så mycket för mig, så då åt vi på Jensens Bofhus vilket vi tyckte var en väldigt mysig restaurang. Efter det gick vi runt lite på stan och avslutade kvällen med sängen och en godispåse sedan somnade vi mättna och belåtna. 
 
Söndag: Steg upp i skaplig tid för att göra oss iordning för ännu en dag på stan också besökte vi Andrea, Biancas, Toves och Nicole's Bloppis och jag hann ta en bild med Andrea. Så fin hon är!  Jag hittade även min Jacka från Zara och köpte lite annat fint (bilder kommer senare på inköpen) fikade lite på Espresso House och njöt av den fantastiska värmen som söndagen bjöd på. Senare strosade vi hemåt till Hotell Hansson's för att förbereda hemfärd. 
 
STORT TACK älskade Oscar för den otroligt fina 1 års presenten, jag kunde inte ha fått bättre present av dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0