SATURDAY 20/8

Hej vänner och icke vänner! I början av veckan hade jag helt andra förväntningar inför denna helg men det är så tråkigt när det blir något helt annat. Så nu sitter jag ensam hemma dessutom och vill bara gräva ner mig i min tråkighet som blir bara större och större. Min kompis Lydia och jag har super tråkigt så vi beslutade oss för att hon kommer och besöker mig snart. Tur att hon kan rädda min kväll någorlunda iallafall! Jag tycker att det är nästan förbjudet att ha tråkigt på en helg, det är då man ska njuta av ledigheten och hitta på något kul medan man kan. Men så blir det ju inte alltid. Hoppas ni alla andra får en underbart bra kväll för det är ni värda! Kram
 

Kommentarer
Postat av: Meg

Exakt sådär ar min lördag också... buhu. Får hoppas att nästa helg blir skojigare :)

2013-04-21 @ 18:24:46
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0