I'M IN LOVE

 
Bild lånad av min fina vän Lovisa.  liew.devote.se
Hösten är här och skolan har börjat, numera går jag på Bromangymnasiet här i Hudiksvall och trivs som bara den. Jag valde ekonomi som linje och trivs hur bra som helst, ångrar ingenting av att jag valde det och har 3 fantastiska år framför mig. Varför bloggen har kommit i klämm är för att jag går i skolan, hänger med vänner och med min pojkvän så gott som hela tiden, men jag lovar att det ska bli ändring på det här! I fredags var det Gfest och jag hade förfest hemma hos mig, har väl varit med om bättre kvällar men jag hade kul till en viss del. Imorgon ska jag och min klass bli nollade utav 3:orna och hoppas jag får en rolig kväll!! Puss från mig

Kommentarer
Postat av: maria

ALLTSÅ SÅ GLAD FÖR DIN SKULL. när jag läste "min pojkvän" så log jag hur mycket somhelst!! saknar dig babyboo <3

2012-09-05 @ 04:31:40
URL: http://mariakraftusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0