LOVELY FRIDAY

 
Kan inte komma på något annat ställe än WeHeartIt man kan finna inspiration ifrån, älskar den sidan. Dock är inte allt ifrån WeHeartIt men de flesta av bilderna. Idag är det äntligen fredag, är jag ensam om att tycka tiden går alldeles för fort? Jag tyckte det var måndag igår, nästan. Mina planer för ikväll är middag + festligheter hos min fina vän Lovisa. Hoppas på att det blir jätte kul men varför skulle det inte bli det när jag får spendera kvällen med mina favvisar. Imorgon ska jag vara med Oscar för då firar vi 2 månader tillsammans vilket också känns som att det har gått jätte fort. Den 20e augusti låg vi i hans säng mitt på natten berättade han de tre finaste orden rakt framför mina ögon " Jag älskar dig, Victoria". Det var den bästa känslan i mitt liv.
Ha en fin fredag! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0