21 NOVEMBER

Tråkigt nog så är jag fortfarande oaktiv här, men har så mycket omkring mig just nu och för att hinna med allt så prioriteras bloggen sist. Men jag kan säga att mitt liv bara rullar på, i fredags (16 november) fyllde jag 16 år och då vankades det fest. Till en början var vi omkring 15 tjejer hos mig som myste därefter kom det lite annat folk. På lördagen blev jag firad av mina kära bröder och därefter åkte jag och Oscar till min broders hus som vi fick låna denna helg. Vi myste på som bara den, badade, kollade på film, myste framför elden och åt en stor frukost på söndagsmorgonen. Jätte behövligt och mysigt! Avslutade söndagen på bästa sätt genom att min prins bjöd ut mig på Texas och det var hur gott som helst! Så denna helg var helt klart underbar på många möjliga sätt. Måste tacka alla än en gång för alla fina presenter jag fått. Jag älskar er alla!


Kommentarer
Postat av: Carro Mill

Men tack så mycket för de fina orden sötis! Men ska vi snacka hår, kolla på ditt! Tjockt och långt! Superfint! Hade önskat att mitt var en aning tjockare :) kram!

2012-11-21 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0