DAYS

det här lovet har inte varit som alla andra lov, har tillbringat mycket mycket ovanligt mycket tid med mina vänner och de är bara ett stort plus. men jag måste säga, mitt 2012 hade jag helt andra förväntningar för, allt som har hänt mig kan jag inte fatta att har hänt och kommer nog aldrig kunna inse det heller nästan, jo en del saker. Men de är sjukt vad livet är konstigt, men nog om det. har haft ett par jätte mysiga dagar och vädret har verkligen levererat förutom idag. Men sånt får man ta, gjorde de bästa utav situationen. Just nu ligger jag i sängen och kollar på Remember Me och är omringad av massor med tända ljus. Hur mysigt som helst!

Kommentarer
Postat av: denice

sv: åå ja det är så himla fint!! :D

Ska kanske till Turkiet med Patricia och Melina nu om en månad ungefär så då måste jag verkligen leta efter det!!

2012-03-14 @ 20:33:19
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0