UR 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? besökte Thailand, praoade på Eurosko
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inget nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej.
4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Thailand
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? nix, nöjd med de jag har
7. Vilka månader från år 2011 kommer du alltid att minnas? november & december
8. Vad var din största framgång 2011? ingen aning faktiskt
9. Största misstaget? misstag gör man alltid, men kommer inte på något mega stort
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag har hållt mig relativt frisk hela året faktiskt. några småkrämper har jag haft men ingenting allvarligt.
11. Bästa köpet? mina Dr Martens
12. Vad spenderade du mest pengar på? som alltid, kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? självklart gjorde någonting mig riktigt glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Sexy and I know it, Resten av ditt liv
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat mer, skrattat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? äta massa onyttigheter
18. Hur tillbringade du julen? jag tillbringade julen i Thailand, med svenskt julbord och en fin utsikt över vattnet
19. Blev du kär i år? Kär och kär, fast nej
20. Favoritprogram på TV? har knappt kollat på tv.
21. Bästa boken du läste i år? Läser sällan böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Rix FM festival? haha
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Iphone och platt-tv, precis som jag fick.
25. Något du önskade dig men inte fick? nope.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? gå in i ett förhållande kanske?
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? kombinera olika färger med varandra skulle jag säga
28. Vad fick dig att må bra? mina nära och kära, när skolan gick bra
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Jacob Markström
30. Vem saknade du? släkt och vänner långt ifrån mig
31. De bästa nya människorna du träffade? träffat så många, men de jag har träffat är jag så otroligt glad över att jag fått träffat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0