JULAFTON 2012

Min julafton var lite över det vanliga, jag nämligen firade jul med min pojkvän i år. Vilket var jätte kul och trevligt! Jag började julaftonen med att stiga upp och göra mig iordning för julaftons frukost med min familj. Klockan 10:30 åt vi frukost som innehöll gröt, skinkmacka, rödbetssallad och allt gott! Därefter skulle vi egentligen bege oss till en av mina bröder Marcus för att fortsätta fira dock så låg dom i magsjuka så jag blev skjutsad till min prins några x antal timmar tidigare! Hade det så trevlig och hur underbart var det inte att få krypa ner till sängs med den jag älskar?! Jag mår så bra just nu! Hoppas ni alla hade en fin jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0