HUSET BLIR BARA FINARE OCH FINARE

 
God kväll! Ikväll befinner jag mig hos min pappa där vårat hus håller på att byggas upp efter en tragisk händelse. Snart ett år sedan, men allting löser sig oavsett som sagt. När jag kom till min pappa möttes jag av detta och jag blev så glad. På en vecka har dom hunnit med att lagt golv och fixat de fina taket. Jag är så exalterad man kan bli. Igårkväll kom världens bästa prins till mig och vi var bara hemma hos mig och myste och inatt sov vi inte en blund därför att vi låg och diskuterade allt mellan himmel och jord vilket jag uppskattar något hemskt mycket med min pojkvän. Att vi kan prata om allt, så de pendlade mellan tårar och skratt. Efter skolan fick jag besök av min brorsbarn och min kära broder, därefter åkte jag vidare till min andra broder med min tredje broder för att fira mitt andra brorsbarn Milliam som blir 3år. Tiden går så fort! Imorgon spenderar jag min lördag med min älskade, vi har inte umgåtts på ett tag så vi tänkte mysa ikväll. Ha de så bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0