DANCING IN THE RAIN

från en riktig bad-day till en good-day, började med att missa bussen (såklart!!!!) grinig och jobbig skoldag bestämde jag mig för att dra hem när det var idrott, var helt slut kände mig punkterad. när jag väl kom hem tog jag tag i saker och ting, det kändes riktigt bra! att få umgås med sig själv, och göra nytta. nyligen kommit in från ett power-walk pass på cirkus 25 minuter, de var riktigt skönt och nu försöker jag intala mig själv att jag ska göra de här varje dag :-D känner redan att jag mår bättre, innan dagen närmar sig sitt slut ska jag först åka till min kära broder Niklas och hälsa på innan jag laddar om för en ny dag igen! wiho

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

vacker bild!!



Svar: tack så himla mycket!! :)

2011-09-12 @ 21:34:27
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0