THIS COULD REALLY BE A GOOD LIFE, GOOD LIFE




Trots min förkyldning som försöker vända mig upp och ner, så biter jag ihop! jag är så himla glad jag vet inte vart jag får min energi ifrån, men det känns bra. att fira in lovet med halloween party med enbart tjejer kan jag kalla GALET! idag är det måndag, ny vecka nya tag brukar man säga och de ska jag försöka göra! på bloggfronten går det inte så bra har inget bildredigeringsprogram på den datorn jag lånar nu för tillfället så jag försöker göra det bästa av situationen helt enkelt. Thats life dudes! Har förövrigt världens klädabstinens och skulle kunna beställa allt jag ser på internet men vart är pengarna?! försöker även klura ut vad jag ska göra utav denna fina höstdag!


Kommentarer
Postat av: carro

Skulle du kunna svara på den här frågan i ett inlägg?:)

Du går i nian nu va? Isåfall vad ska du välja för linje på gymnasiet? och har du något dröm yrke? :)

2011-10-31 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0