IS IT TOO LATE FOR ME?

är det något som har åkt på sidan om här så är det ju den här bloggen, och faktiskt den här gången har jag absolut inte kunnat blogga för min kära dator går och dör fram och tillbaka. riktigt tufft måste jag säga! har haft en riktigt skön helg med Julia återigen den här gången, men jag klagar då inte vi har de så fint tillsammans :-) jag var ju i gävle i Fredags och hade en kanon dag med mina tjejer Denice och Maria, det var verkligen behövligt! tog en riktig chillar dag på fredags kvällen och senare mot lördagen blev det bara chilledill med några andra sköna typer. blev lite film och jag och julia stack hem strax mot två tiden. ska också visa mitt spontana kap från Gävle visiten också, sjuuukt nöjd iallafall :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0