TIME AFTER TIME



alla vet nog redan om att det är hur skönt som helst med sommarlov, men de går ju bara inte att fatta det. att imorgon inte behöva stiga upp och gå till skolan och uträtta de som behövs göra, det är nu jag är ledig 10 veckor framåt!! :-D tiden existerar inte hos mig längre, inte nu när det är sommarlov. tiden får göra som den vill helt enkelt. dessa dagar som redan hunnit passerat förbi har jag blandannat varit på bal, studenten, måste tillägga vad fin balen var! därmed studenten också, försökte tänka mig in i känslan hur underderbart de såg ut! i fredags natt åkte jag på matförgiftning och slutade med en hemma kväll, så om vissa antog att våran crazy night var av att bli föör påverkade så hade det fel, jag och mina tjejer hade de roligt ändå :-D i lördags tog jag Maria och Julia en promenad ner på stan i värmen och gled runt bara, otroligt skön känsla och värmen kunde jag heller inte klaga på! jag har börjat blivit mer jag nu och känner mig redan bara friskare och friskare efter matförgiftningen. Idag har jag och mina tjejer sovit ut och sedan åt vi en stor frukost, eller så stor vi kunde åstadkomma med de lilla frukosten vi hade kvar, därefter umgicks jag med min kära vän Lowisa, vi fotade ute i den svala blåsten. imorgon får jag bilderna, spännande att se! :-D love

Kommentarer
Postat av: elsa

ja! det vore kul att träffas alla tjejer någon dag!:*

2011-06-13 @ 12:47:20
URL: http://elsaafriskk.blogg.se/
Postat av: josefine

ååh vilken härlig bild victoria! :)



jag håller med dig, jag kan inte heller fatta att det är sommarlov än! känns obeskrivligt! puss!

2011-06-13 @ 15:25:02
URL: http://josefinelarsson.spotlife.se
Postat av: josefine

sv:hör av dig om du har tråkigt någon dag nu i sommar! skulle vart kul å ses! :-)

2011-06-13 @ 20:23:54
URL: http://josefinelarsson.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0