DISCO LÖRDAG



igår blev det en riktigt bra fartfylld kväll, med några undantag. blev riktigt kaos mot slutet. Förstår inte folk som är så respektlösa som bara tänker på sig själv, får komma på en fest och sedan stjäla andras saker. Det finns inte i mitt huvud hur man kan bära sig åt så, om man bortser mot några ledsna personer som blev bestulna så var kvällen naturligtvis 10/10, super trevligt! :-) Jag och min snygga party-polare Carro R hade det riktigt roligt, vi kom inte till sängen förräns efter 4-5 imorse. Jag får ta och tacka återigen för en jätte trevlig fest allesammans får framför allt tacka Julia för god mat och att jag blev bjuden, hoppas det blir om något liknande!


Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Tack så jättemycket! Ja hon är vuxen och alla ansvarar för sina egna handlingar men just eftersom det är så många som SER och tror att man ska se ut sådär så ansvarar ju Kissie för att hon INTE ska skicka ett budskap om att man ska se ut som henne. Synd det där!

2011-06-06 @ 11:06:04
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: Caroline Mill

:D

2011-06-09 @ 23:55:20
URL: http://carolinemill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0