NEVER REGRET ANYTHING THAT MADE YOU SMILE



fredagen tillbringade jag med Maria i en söt liten gammal husvagn vid hennes stuga, i husvagnen blev det Monopol spel och massor av mys. kom hem till mitt place för några antal timmar sedan, blev helt sjukt förvirrad över allting och visste inte vart jag skulle ta vägen och blev nervös för allt. tur nog så vände de när jag började städa mitt rum, så nu är jag glad igen och liivet känns återigen värt att leva(!!!) och saken gjorde inte de sämre av att ikväll får jag besök av min fina blonda tjej Anna Bergström :-)) xoxo


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Missa inte ÅRETS STÖRSTA TÄVLING I MIN BLOGG!

Man vinner bilijetter till Britney Spears Konsert , här i sverige.

Men vinner två bilijeter! Missa inte, det är idag, va med du också nu!!

2011-07-02 @ 18:40:56
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: maria

puss på dig min kära vän

2011-07-02 @ 21:49:22
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0