JULIA AND ME



min uppdatering har gått i konkurs, men igår hade jag en av världens betydelsefullaste dagar jag menar jag blev faster, igen. skolan rullade på förövrigt och när jag tog upp telefonen av att de står att det blev en flicka sprutade tårarna bara, fick även mina betyg och dom var great! längesen en känsla var såhär på topp, kvällen tillbringades med jullan vi placerade oss på boende och lekte blandannat mörkkurragömma med Rickard, Hedvig, Tomas och Jesper. kulkul må jag säga! vi gick hem mot sängen strax efter tre :-) idag väntas en mysig film dag med massa girl mys, fåse vart vi hamnar ikväll som sagt! ha en trevlig lördag lovers and haters :-)

Kommentarer
Postat av: Lowisa

Grattis Victoria till att ha blivit faster igen!

*Gillar din blogg bruden!

2011-01-22 @ 18:38:28
URL: http://liew.devote.se
Postat av: emelie

Grattis! Och du, tack VIxY! Håller ut! :D

2011-01-23 @ 13:36:31
URL: http://emeliejohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0