DECEMBER 2011

Hallå i stugan, de var inte igår. Kan passa på att säga varför jag inte är så aktiv här längre(tråkigt nog) är för att de har stött på ett problem på min blogg, jag kan nämligen inte lägga upp bilder längre, inte på vanligt vis. Nu får jag göra de så mycket mer komplicerat än vanligt, där man trycker på att publicera bild hela den raden är borta. Har ju trots allt haft min blogg i tre hela år nu utan krångel så de kanske tar på åren? vem vet, har funderat på en ny blogg eftersom snart inviger vi ett nytt år. Ny blogg, nytt år nya tag :-) Idag har jag varit ledig och de tyckte jag att jag förtjänade, gud så skönt de är att bara kliva upp och göra dagen precis som man vill. I skrivande stund sitter jag med plugget här breedvid mig men jag har inte kommit långt alls, men vart finns orken till att plugga när man är ledig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0