WE ARE BEST TONIGHT

en kväll som höll alla mina förväntningar, jag har haft så kul hela kvällen och natten. ett pers med brudar som samlas och äter massa gott och bara njuter av tillvaron!! det är en konstig och annorlunda känsla inom mig just nu, att det är natten mot söndag och att jag nu framöver inte kommer kunna sova ut och bara låta ta dagen som den kommer. det är väl bara att gilla läget, men jag är inte redo för skola än! för att göra min annorlunda knasiga känsla bättre ska jag börja med att sova ut och äta en stadigan frulle och därefter skratta åt alla mysiga stunder och bilder jag fick vara med om ikväll :-) tack tjejer!

Kommentarer
Postat av: julia

hon köpte den på gina ;)

2011-08-21 @ 10:34:16
URL: http://bloggparken.se/juliahallgren
Postat av: denice

Hej pussgurka, kan du inte lägga upp lite mer bilder från igår på er? lite nyfiken :D hoppas ni hade det roligt ( vilket ni verkar ha haft ) !!

föresten har jag lagt upp bilder sen den här sommaren på min blogg nu. kyss :*

2011-08-21 @ 19:22:34
URL: http://wikstromdenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0