GÖTEBORG PART ONE

att vara hemma känns visst helt okej, negativa med att vara hemma är att då blir allt som vanligt. jag vill inte ha allt som vanligt, nu är de sommarlov och då ska allt vara galet och kaos!!!! positiva är ju att jag fått träffa min familj igen :-) igår insåg jag hur mycket behov man har av sin familj när allt med tågkrånglandet och två ungdomar blev fast i Stockholm, inte kul inte kul. Tur att de fanns föräldrarna som löste de, klagar inte en enda sekund av den här resan. Jag ska givetvis till Göteborg nästa år igen! ovan är en del av bilderna men naturligtvis kommer de fler bilder framöver!

Kommentarer
Postat av: Louise Mode Inspiration Livsstil

Sv: Ska du säga going!

2011-08-12 @ 21:42:52
URL: http://selamode.se/louisek
Postat av: Louise Mode Inspiration Livsstil

Kommenterar en gång till bara för att det blev del länk över höhöhö <3

2011-08-12 @ 21:44:02
URL: http://louiseks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0