where the story ends

hallå där! jag har haft en fullspäckad dag idag, Sundsvall var verkligen great. jag fick hem det jag verkligen ville ha och behövde. och självklart kommer det bilder imorgon! det jag fick med mig hem var:

vinter jacka - CARLINGS 899SEK
lila skjorta - CARLINGS 349SEK
svarta struprörs jeans - CUBUS 200SEK
vit kofta - CUBUS 99SEK

sen en hel del grejer ifrån IKEA :-D nöjd brud här! på hemvägen stannade vi hos brorsan och käkade pizza och bara myste. vilken skön lördag! måsta gjort det bästa av situationen helt enkelt. men jag lovar att det kommer bild imorgon! eller rättare sagt idag. nu ska jag rensa mina grubbliga tankar och försöka få svar på det hela.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0