What can I do to make you love me?

hej där! vet inte hur jag ska börja skriva detta inlägg men förhoppningsvis så kommer jag på något. jag kan börja med att säga vad vore jag utan min vän Maria! finns inga ord för hur mycket du betyder för mig.. ska försöka beskriva våran minnsvärda kväll som igår. maria kom hit satte oss och pratade jag började flippa ur och springa som en naken transa, vet inte hur det kan se ut men bara skriver det för det låter helt wierd som det just var igår!
sedan började jag gå mot seriösare och ta på mig riktiga kläder och bege oss ner mot staden träffade westner norden petter och emil där :-) gick sedan upp till Emil's lägenhet och körde några roliga lekar och sedan började dom köra lite Fifa lir och kvällen rullade på helt galen blev den! mer vill jag inte komma in på, men jag och maria hamnade hos mig strax efter tre tror jag. Längesen jag hade såhär jävla kul måste jag säga!

somnade vid halv fyra och vaknade vid 2 tiden idag, otroligt skönt! försökt pratat om igår/natten som var och sedan har vi käkat lite frukost och bara kikat igenom lite grejer! det är ju som sagt lördag idag med, som det ser ut än så länge så blir det nog en deg men allting kan ändras! kanske umgås med någon? ja vem vet det får man se senare vad som lockar mig :-D blev dock inge kort sen igår så sjukt trist!



hur kan sådana små fel bli så himla stora..(?)



Kommentarer
Postat av: julia

låter som du hade en trevlig kväll vickan! pusss;*

2010-09-18 @ 18:44:46
URL: http://juliahallgren.devote.se
Postat av: maria kraft

vad vore jag utan dig då? minnesvärd kväll helt klart :*

2010-09-18 @ 18:52:24
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: maria kraft

sv: vi klarar allting tillsammans! min älskade victoria <3

2010-09-18 @ 20:02:22
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0